PAPAKONSTANTINOU VAS. TYFLOMYGA - LIVE @ AL TSANTIRI 16-6-09



Μεταφορτώθηκε από το χρήστη την 16 Ιούν 2009

http://greekbox.blogspot.com/2009/06/papakonstantinou-vasilis-tsantiri-part1....
gia to post
---
ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ - ΤΥΦΛΟΜΥΓΑ - LIVE ΣΤΟ ΑΛ ΤΣΑΝΤΙΡΙ 16-6-09
Στίχοι: Άλκης Αλκαίος
Μουσική: Βασίλης Παπακωνσταντίνου

Παίζουν τυφλόμυγα στο δρόμο τα παιδιά
κι είν οι μορφές τους τρομαγμένα περιστέρια
μου έδειχνες το Σείριο μια βραδιά
μα εγώ δεν είχα μάτια για άλλα αστέρια.

Τα χρόνια πέρασαν, περνάμε άλλη φάση
κι αν σε προσπέρασα δε σε έχω ξεπεράσει
όχι, δεν είναι η μοναξιά που με πειράζει
μόνο το βλέμμα ενός παιδιού που με κοιτάζει.

Πόσο σου μοιάζει, πόσο μου μοιάζει
Πόσο σου μοιάζει, πόσο μου μοιάζει.

Ποιον ξεναγείς απόψε στα άστρα του ουρανού σου
και με τα παραμύθια σου ποιον ξεγελάς
αυτά που τώρα τα θυμάσαι και γελάς
σου κλέβαν κάποτε τον ύπνο και το νου σου.

Τα χρόνια πέρασαν, περνάμε άλλη φάση
κι αν σε προσπέρασα δε σε έχω ξεπεράσει
όχι, δεν είναι η μοναξιά που με πειράζει
μόνο το βλέμμα ενός παιδιού που με κοιτάζει.

Πόσο σου μοιάζει, πόσο μου μοιάζει
Πόσο σου μοιάζει, πόσο μου μοιάζει...
-
Απο το cd Ουράνια τόξα κυνηγώ-2009
--
ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ PAPAKONSTANTINOU VASILIS ΤΥΦΛΟΜΥΓΑ TYFLOMYGA TIFLOMIGA 2009 LIVE ΛΑΚΗΣ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛ ΤΣΑΝΤΙΡΙ ΝΙΟΥΖ LAKIS LAZOPOULOS AL TSANTIRI tsadiri

Σχόλια

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...