Τέλος Εποχής

Σήμερα ξεκινούμε μια Νέα Περίοδο, ενσωματώνοντας την σελίδα μας σε ένα σύνολο πέντε (5) σελίδων με την επωνυμία hellas365.gr


Είχαμε γράψει πρίν από πριν από καιρό:

Με λίγα λόγια...

Ιωάννης ό Φίλος.

Μία καινούργια "Αρχή".

Χαιρετίζω τους καλούς μου Φίλους και σας υπόσχομαι μία καινούργια αρχή.
Έχω κάνει την αναζήτηση μου στο Διαδίκτυο από το 1996 και έχω περάσει από όλες τις θέσεις, εκτός από εκείνη που επιδιώκει να φέρει την αναστάτωση,,,
καταλαβαίνετε.

Σήμερα το μόνο που θέλω είναι να προσφέρω:

*Θεραπεία στην Επικοινωνία.

*Σύνδεση με χρήσιμες ή ενδιαφέρουσες πληροφορίες.

*Θέλω να συνδέσω τους επισκέπτες μας, σε φιλικές διαδικτυακές τοποθεσίες.


Συνεργασίες.

Θέλω να συνεργαστώ με όλους τους καλόπιστους φίλους.

Ιωάννης ό Φίλος,
εύχομαι να μου το δικαιολογείτε.



Επιτυχία θα είναι να επισκεφτείτε εκ νέου το site μας.



Με τους συνεργάτες μου έχουμε ένα όραμα, την "Επικοινωνία".

Σχόλια

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...