Συνέντευξη στη Δημητρα Mανιφαβα
Τις καλύτερες δυνατές τιμές, καθώς ακόμη και εκπτωτικά κουπόνια αναζητούν πλέον οι καταναλωτές, οι οποίοι ολοένα και λιγότερο προβαίνουν σε αυθόρμητες αγορές. Την ίδια ώρα, οι πωλήσεις μέσω Διαδικτύου αυξάνονται ραγδαία. Τις αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά λόγω της κρίσης, αλλά και τις ευκαιρίες που παρέχουν στο λιανεμπόριο οι διαδικτυακές πωλήσεις αναλύει ο κ. Πίτερ Φιτζέραλντ, επικεφαλής του κλάδου λιανεμπορίου της Google.
Πώς έχει επηρεάσει η κρίση τη συμπεριφορά των καταναλωτών;
Καταρχάς παρατηρούμε το διάστημα αυτό την τάση των καταναλωτών να συγκρίνουν περισσότερο τις τιμές, δηλαδή έχουμε μια μετακίνηση των καταναλωτών από πιο αυθόρμητες αγορές στην πιο συνειδητή κατανάλωση. Το 80% των Βρετανών καταναλωτών χρησιμοποιεί πλέον το Διαδίκτυο για να κάνει σύγκριση τιμών. Η δεύτερη παρατήρηση που έχουμε κάνει είναι ότι άνθρωποι που ποτέ πριν δεν θα χρησιμοποιούσαν εκπτωτικά κουπόνια, τώρα ξαφνικά αναζητούν στο Διαδίκτυο τέτοιες προσφορές.
συνέχεια... στην έντυπη ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Σχόλια