▅ Εκφοβισμός
Ο κ. Βασίλειος Βίτσας, καθηγητής ΤΕΙ, από την Καλαμαριά Θεσσαλονίκης, γράφει:
Διαμαρτύρομαι για την αντισυμβατική συμπεριφορά της Forthnet ΑΕ, με την οποία διατηρούσα ΑDSL σύνδεση. Σύμφωνα με τη σύμβασή μου με την εν λόγω εταιρεία είχα δικαίωμα επιλογής άλλου παρόχου, χωρίς την επιβολή τέλους διακοπής, μετά την παρέλευση έτους λειτουργίας της ΑDSL σύνδεσης. Το έτος λειτουργίας συμπληρώθηκε στις 5.9.2008. Επειτα από αρκετούς μήνες επέλεξα άλλον πάροχο και η νέα σύνδεσή μου ενεργοποιήθηκε στις 28.1.2009. Η Forthnet άμεσα χρέωσε τέλη διακοπής σύνδεσης σε λογαριασμό με προθεσμία πληρωμής την 6.3.2009, προφανώς για να καταγράψει λογιστικά ανύπαρκτες οφειλές προς αυτήν. Παρά τις επανειλημμένες οχλήσεις μου, την παραδοχή από την εταιρεία της εσφαλμένης χρέωσης του τέλους διακοπής και την παρέλευση αρκετών μηνών, η εν λόγω εταιρεία αντί να πιστώσει το κακώς χρεωμένο τέλος διακοπής, ανέθεσε σε δικηγορικό γραφείο την είσπραξη του εν λόγω ποσού, το οποίο με οχλεί για την είσπραξη του ποσού απειλώντας με ότι θα κινηθεί δικαστικά εναντίον μου. Καλώ λοιπόν τις αρμόδιες αρχές να αντιμετωπίσουν τέτοιες ενέργειες παρόχων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών που εκφοβίζουν συνεπείς στις οικονομικές υποχρεώσεις τους πολίτες.
Δείτε την δεύτερη επιστολή στο παρακάτω link
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=271226&ct=6&dt=02/06/2009
μετά την επιστολή, η εταιρεία ελυσε το πρόβλημα ΑΜΕΣΑ!
μήπως όλοι πρέπει να στέλνουμε επιστολές σε αντιστοιχες περιστώσεις;
Ο κ. Βασίλειος Βίτσας, καθηγητής ΤΕΙ, από την Καλαμαριά Θεσσαλονίκης, γράφει:
Διαμαρτύρομαι για την αντισυμβατική συμπεριφορά της Forthnet ΑΕ, με την οποία διατηρούσα ΑDSL σύνδεση. Σύμφωνα με τη σύμβασή μου με την εν λόγω εταιρεία είχα δικαίωμα επιλογής άλλου παρόχου, χωρίς την επιβολή τέλους διακοπής, μετά την παρέλευση έτους λειτουργίας της ΑDSL σύνδεσης. Το έτος λειτουργίας συμπληρώθηκε στις 5.9.2008. Επειτα από αρκετούς μήνες επέλεξα άλλον πάροχο και η νέα σύνδεσή μου ενεργοποιήθηκε στις 28.1.2009. Η Forthnet άμεσα χρέωσε τέλη διακοπής σύνδεσης σε λογαριασμό με προθεσμία πληρωμής την 6.3.2009, προφανώς για να καταγράψει λογιστικά ανύπαρκτες οφειλές προς αυτήν. Παρά τις επανειλημμένες οχλήσεις μου, την παραδοχή από την εταιρεία της εσφαλμένης χρέωσης του τέλους διακοπής και την παρέλευση αρκετών μηνών, η εν λόγω εταιρεία αντί να πιστώσει το κακώς χρεωμένο τέλος διακοπής, ανέθεσε σε δικηγορικό γραφείο την είσπραξη του εν λόγω ποσού, το οποίο με οχλεί για την είσπραξη του ποσού απειλώντας με ότι θα κινηθεί δικαστικά εναντίον μου. Καλώ λοιπόν τις αρμόδιες αρχές να αντιμετωπίσουν τέτοιες ενέργειες παρόχων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών που εκφοβίζουν συνεπείς στις οικονομικές υποχρεώσεις τους πολίτες.
Δείτε την δεύτερη επιστολή στο παρακάτω link
http://www.tovima.gr/default.
μετά την επιστολή, η εταιρεία ελυσε το πρόβλημα ΑΜΕΣΑ!
μήπως όλοι πρέπει να στέλνουμε επιστολές σε αντιστοιχες περιστώσεις;
Σχόλια