Διεθνή νέα

axarslan@
Στρατηγικός επενδυτής στην Telekom Srbija;
Αξιοπερίεργο δείχνει να είναι ένα δημοσίευμα της σερβικής εφημερίδας Vecernje Novosti, που αναφέρει ότι στο γ’ τρίμηνο του 2009 η κυβέρνηση της χώρας πρόκειται να πραγματοποιήσει διαγωνισμό προκειμένου να εκχωρήσει ένα μειοψηφικό ποσοστό της Telekom Srbija σε στρατηγικό επενδυτή, ο οποίος θα αναλάβει τα ηνία της εταιρείας. Το 20% της Telekom Srbija ανήκει στον ΟΤΕ, ο οποίος κατά καιρούς έχει εκφράσει τη διάθεσή του να αυξήσει τη συμμετοχή του στο σερβικό τηλεπικοινωνιακό οργανισμό. Όμως, οι αρχές της Σερβίας προτιμούσαν τη λύση της εισαγωγής στο χρηματιστήριο και πολλοί υψηλόβαθμα στελέχη είχαν υποστηρίξει ότι η διαδικασία είναι προτιμότερο να γίνει το 2010, οπότε και αναμένεται βελτίωση των συνθηκών της παγκόσμιας οικονομίας.


Τρεις υποψήφιοι για την 4η άδεια στην Αλβανία
H σουηδική Tele2 είναι η εταιρεία που φέρεται να κατέθεσε τη μεγαλύτερη προσφορά (7,2 εκατ. ευρώ) για την απόκτηση της 4ης άδειας κινητής τηλεφωνίας στην Αλβανία. Τουλάχιστον αυτό αναφέρει το ειδησεογραφικό πρακτορείο ΑΤΑ, το οποίο προσθέτει ότι υπάρχουν δύο ακόμη ενδιαφερόμενοι: η τοπική εταιρεία Univer που προσφέρει 5 εκατ. ευρώ καθώς και ο Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων του Κοσσόβου (ΡΤΚ), το ύψος της προσφοράς του οποίου δεν έχει γίνει γνωστό. Παράλληλα, το πρακτορείο Reuters μετέδωσε ότι η αλβανική κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο πώλησης του 16% που συνεχίζει να ελέγχει στην Albtelecom, η οποία ελέγχεται κατά 76% από την τουρκική Calik, μία κοινοπραξία της Calik Energy και της Turk Telekom. Η κοινοπραξία θα είναι πιθανότατα ο κύριος ενδιαφερόμενος.


Ενδιαφέρον της T-Mobile για Μολδαβία
Την T-Mobile και την Tele2 αναφέρει το site moldova.org ως ενδιαφερόμενους για την απόκτηση πλειοψηφικού ελέγχου στην Eventis Mobile, την τρίτη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας της Μολδαβίας. Η Eventis Mobile ελέγχεται από τη ρωσική Eventis Telecom Holding και ξεκίνησε τη δραστηριότητά της το 2006 και στοχεύει στην απόκτηση του 25% της αγοράς κινητής τηλεφωνίας της Μολδαβίας, όπου δραστηριοποιούνται ήδη η Moldcell και η Orange.
Και άλλη εταιρεία στο στόχαστρο της Turkcell
Όλο και πιο φιλόδοξα γίνονται τα σχέδια της Turkcell αναφορικά με την επέκταση της εταιρείας στο εξωτερικό. Σύμφωνα με διάφορα sites, η μεγαλύτερη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας είναι πολύ πιθανό να καταθέσει προσφορά για την απόκτηση του πλειοψηφικού ελέγχου της Ukrtelecom, καθώς η κυβέρνηση της Ουκρανίας ετοιμάζεται να πουλήσει το 67,79% του μεγαλύτερου τηλεπικοινωνιακού οργανισμού της χώρας έναντι του ποσού των 920 εκατ. δολαρίων. Η τουρκική εταιρεία έχει δηλώσει δημόσια ότι παρακολουθεί κάθε κίνηση που γίνεται στην ουκρανική αγορά.


Αυξημένη κίνηση αναμένει η Cisco
Η Cisco ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της έρευνας Cisco Visual Networking Index (VNI) Mobile για τα έτη 2008-2013, η οποία καταλήγει σε σημαντικά συμπεράσματα αναφορικά με τις τάσεις στα δίκτυα IP, που βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στην αυξημένη χρήση των φορητών ευρυζωνικών εφαρμογών.
Η έρευνα προβλέπει αύξηση της παγκόσμιας κίνησης μέσω δικτύων κινητής τηλεφωνίας κατά 66 φορές στο διάστημα από το 2008 έως και το 2013, με μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 131% για την περίοδο αυτή. Συγκεκριμένα, τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας είναι τα εξής:
• Η παγκόσμια κίνηση μέσω δικτύων κινητής τηλεφωνίας θα υπερβεί τα 2 exabytes σε μηνιαία βάση μέχρι το 2013.
• Η μετάδοση δεδομένων μέσω δικτύων κινητής σε παγκόσμια βάση υπολογίζεται σε ένα exabyte ανά μήνα και χρειάστηκε ο μισός χρόνος για να φτάσει σε αυτό τον όγκο σε σχέση με τη μετάδοση δεδομένων μέσω ενσύρματων δικτύων.
• Σχεδόν το 64% της παγκόσμιας κίνησης μέσω δικτύων κινητής θα είναι video μέχρι το 2013.
• Το mobile video θα αυξηθεί με μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης 150% ανάμεσα στο 2008 και 2013.
• Οι συσκευές με δυνατότητα ευρυζωνικής σύνδεσης μέσω δικτύων κινητής σε ταχύτητες μεγαλύτερες των 3G δικτύων, καθώς και οι κάρτες δεδομένων που είτε τοποθετούνται είτε ενσωματώνονται σε φορητούς υπολογιστές θα διεκπεραιώνουν πάνω από το 80% της κίνησης δεδομένων μέσω δικτύων κινητής τηλεφωνίας μέχρι το 2013.


Ericsson: ανεβασμένες ταχύτητες στην Telecom Italia
Η Ericsson και η Telecom Italia ξεκινούν την υλοποίηση τεχνολογίας mobile network με ταχύτητες 28 Mbps στις αρχές του 2009. Η υλοποίηση θα περιλαμβάνει τεχνολογία MIMO. Το Μιλάνο θα είναι η πρώτη ιταλική πόλη «ultra-broadband», η οποία θα απολαμβάνει ταχύτητες λήψης έως 28 Mbps και αποστολής έως 5,8 Mbps. Η Telecom Italia θα είναι η πρώτη εταιρεία στην Ιταλία που θα υλοποιήσει εμπορικά ταχύτητες mobile broadband των 28 Mbps, με την τεχνολογία κινητών δικτύων της Ericsson. Οι δοκιμές στο δίκτυο της Telecom Italia θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2009 και η αρχική υλοποίηση στην πόλη του Μιλάνου προγραμματίζεται για τον Ιούνιο του 2009. Η κάλυψη σε εθνικό επίπεδο θα ακολουθήσει το δεύτερο μισό του 2009. Η υλοποίηση θα περιλαμβάνει την τεχνολογία Multiple Input / Multiple Output (MIMO), η οποία χρησιμοποιεί δύο ή περισσότερα στελέχη κεραίας για τη μετάδοση δεδομένων στους καταναλωτές. Έτσι, είναι δυνατή η παροχή υψηλότερων ταχυτήτων δεδομένων σε κάθε χρήστη και η βελτίωση της αποδοτικότητας φάσματος του ασύρματου δικτύου. Με αυτή την τεχνολογία η Telecom Italia θα είναι σε θέση να προσφέρει μια ταχύτερη ευρυζωνική εμπειρία στους καταναλωτές, βελτιστοποιώντας παράλληλα τα λειτουργικά της κόστη.


Νέα παγκόσμια καμπάνια για την LG
Η LG Electronics παρουσίασε πρόσφατα τη νέα δημιουργική διαφημιστική της καμπάνια, βασισμένη στη νέα εταιρική της ταυτότητα που «αποτυπώνεται» στη φράση «Moναδικό design και έξυπνη τεχνολογία σε προϊόντα που ταιριάζουν απόλυτα στη ζωή των καταναλωτών». Αυτή η νέα καμπάνια που δημιουργήθηκε από την ΒΒΗ, το creative agency της LG παγκοσμίως, έχει ως γνώμονα την προώθηση ενιαίων επικοινωνιακών μηνυμάτων που θα αναδείξουν την LG ως μια εταιρεία που «υφίσταται» για να κάνει τη ζωή των καταναλωτών καλύτερη, πιο ανανεωμένη, πιο σύγχρονη και τελικά πιο αρμονική. Ειδικότερα, μέσω της νέας αυτής καμπάνιας αντικατοπτρίζεται η στρατηγική της LG, η οποία θα επικεντρώνεται στο brand marketing - κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης - σε μια προσπάθεια να διατηρήσει ή ακόμη και να αυξήσει τις πωλήσεις της. Η καμπάνια αποτελεί την πρώτη ουσιαστικά προσπάθεια της LG να δημιουργήσει ένα ενοποιημένο μήνυμα για την παγκόσμια αγορά που να είναι σύμφωνο με την εταιρική της ταυτότητα, όπως ακριβώς επιτεύχθηκε με την πρόσφατη καμπάνια του νέου κινητού τηλεφώνου Renoir KC910.

Σχόλια

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...